مدیریت امور اداری و پشتیبانی - دانشگاه میبد
محمدحسین کارگر شورکی
مدیر امور اداری و پشتیبانی
معرفی
قوانین و آیین نامه ها
شرح وظایف مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری
- انجام کلیه امور مربوط به تهیه و تدوین بودجه دانشگاه با هماهنگی معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع.
- همکاری با مدیران و رؤسای واحدهای در امر تهیه و تنظیم بودجه.
- جمع آوری بودجه های پیشنهادی توسط واحدهای مختلف و بررسی برنامه ها و اعتبارات مورد پیشنهاد.
- تلفیق و تنظیم بودجه های پیشنهاد شده در قالب هدفها و خط مشی کلی دانشگاه.
- ابلاغ بودجه مصوب به هر یک از واحدها و تخصیص اعتبارات مصوب در دوره های سه ماهه به واحدهای دانشگاه
- همکاری با معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع در پیش بینی نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه.
- برنامه ریزی و ارائه طریق برای بهبود روشهای انجام کار و تحول اداری و بهره وری.
- تهیه و تنظیم نمودار سازمانی(تشکیلاتی) و تهیه و تنظیم پستهای سازمانی متناسب با وظایف و مسئولیت های واحدهای تابعه دانشگاه با همکاری واحدهای ذی ربط.