پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه میبد

12 Jun 2022

News Code: 124039

View Count : 50

پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه میبد

 

مسئولان کتابخانه‌ به منظور ارائه خدمات بهتر در تلاشند تا خدمات و امکانات کتابخانه را متناسب با نیازهای اطلاعاتی و دیدگاه کاربران ارتقاء دهند.
عضو گرامی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه میبد
کتابخانه‌های دانشگاهی با توجه به نقشی که در پیشرفت‌های آموزشی و پژوهشی ایفا می‌کنند، مورد توجه هستند و نقش حیاتی در چرخه اطلاعات دارند. از این رو بهبود خدمات آنها بخش مهمی از محیط آموزشی و پژوهشی است.

مسئولان کتابخانه‌ به منظور ارائه خدمات بهتر در تلاشند تا خدمات و امکانات کتابخانه را متناسب با نیازهای اطلاعاتی و دیدگاه کاربران ارتقاء دهند.

برطرف نمودن انتظارات کاربران و کاستی‌ها، ضمن اینکه مهم‌ترین راهی است که موجب پویایی کتابخانه‌ شده، اثربخشی خدمات کتابخانه‌ را افزایش داده و نسبت به استفاده بهینه از آن اطمینان ایجاد می‌کند؛ رضایت کاربران را به همراه دارد.


در این راستا از شما عضو گرامی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه میبد خواهشمند است تا با اختصاص بخشی از وقت خود و تکمیل این پرسشنامه، ما را در ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه میبد یاری فرمایید. بدیهی است پاسخ‌های شما محرمانه تلقی می‌شود.


پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزاریم.